Patong

Hej, just nu sitter jag uppe i min våningssäng. Vi kollar på film och halvsover.
Första veckan av bartenderkursen är avklarad och det är tufft men sjukt kul. har träffat masssor av nytt roligt folk. vi har verkligen sjukt kul tillsammans. Skolan ligger i slutet av patong, phuket -  en ö i centrala thailand.
Maten är helt underbar och vädret är sjukt varmt.
Vi går i skolan mellan 3 och 9 alla vardagar men har helgerna ledigt. Högst uppe på taket finns 12 barer som vi övar i . vi har även flair lektionerna uppe pa taket. det är sjukt kul men lite läskigt man vill jue inte slänga flaskor på nån okänd. Det blir sjukt varmt där uppe och jag svettas galet. men som tur har vi en pool på taket ocksa som man kan svalka sig i.
Stranden är trevlig, men precis som staden väldigt turistig. sjukt mkt turisten över allt. mkt svenskar och ryssar.
Mycket svenska barer och restauranger. Mitt i Patong finns en galen bargata där alla festar loss. helt galet. det är kul men det känns inte riktigt som man är i riktiga thailand känns mer som en charter mallorca men jaja.
Det negativa är att prostitutionen här är stor. och det finns sa mkt hat i mig som bara vill ut nar jag ser de äckliga männen som tar på kvinnorna. ush och blää!
Lite snabbt hur det ligger till här i patong mer kommer sen !

Kommentarer
Postat av: Ester

miss u big time xx

2011-03-05 @ 22:05:06
URL: http://bixbite.blogg.se/
Postat av: Pete

Hej på dig! kul att se dig här fuktiga Bulle. Shit Thailand Kul....har det så otroligt gott.

PEte

2011-03-11 @ 23:08:44

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0