BALI

Da var man i bali da! Kom hit for ca 4 timmar sen och staden ar i full gang.
Trafiken ar galen och det ar hur mkt folksom helst har. vi har hittat ett rum for natten men ska antagligen flytta i morgon. Kuta ar den mest populara delen och har kommer jag spendera ca 10 dagar innan jag aker till Bangkok.

Det som jag verkligen vill gora ar:
  • Aka till Gillie Island
  • Monkey Forrest
  • Simma med Delfiner
  • Aka pa Bali Safari och kolla pa haftiga djur
  • SURFA!
  • + en hemlig sak...
Jag hoppar verkligen att jag hinner med allt samtidigt som jag vill hinna vara pa stranden nan dag ocksa, och hinna kolla in staden.

Nu maste jag ga, Hors snart :)

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0