tremanaderavnyttkarleksaknadochhopp

Jag langtar hem. Tre manader har gatt sedan jag lamnade kylan mot mitt livs anventyr. Jag angrar det inte. Men jag saknar hemma. Jag alskar att resa och lara mig nya saker. Se varlden och mota kulturerna. Men nar man reser sa pass mycket som vi har gjort under sa kort tid har man inte langre nagot hem. Tryggheten forsvinner till viss del. Alltid bara pa allt av varde, alltid aka taxi, aldrig ga ensam.Jag saknar er galet, ni finns alltid med mig.

Jag saknar : Familj & Vanner, Chips & Godis, Tunnelbana & Tv, Fet mat och en sang som bara ar min!




Tack Bea som kom med kaviar
Tack Elsa som kom med Grillchips
KARLEK!

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0