Portabel Charlie

Nu har jag varit ute och rest i over 3 manader vilket kanns helt galet.
Jag langtar hem, fast jag vill fortarande stanna kvar. Men nar man val kommer hem igen vill man val antagligen ut och resa igen. Man vanjer sig snabbt vid det lugna tempot och den stekande solen.
Men det drojer nog inte allt forlange innan jag kommer hem igen. Saknar mina saker, alla vardagsmoment och saklart alla dar hemma.
Men bara sa ni vet, nar ni vill ut och resa hankar jag garna pa. Det ar bara att packa ner mig !





Kommentarer
Postat av: Biffen

Lätt att jag gör det, står på arlanda och väntar med en resväska att packa ner dig i när du kommer hem och så åker vi direkt till Glasgow då ;D haha

2010-03-30 @ 17:35:29
Postat av: Charlie

Fettgrymt!

Shit ill verkligen komma och halsa !

NAr ikommer du hemm annars?

2010-04-01 @ 08:36:23
URL: http://chalrlotehalzius.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0