I wanna be irreplaceble I wanna be of use.


Sommaren 2009 kommer inte likna någon annan. Förendringarna mellan de redan passerade åren skiljer sig enormt. Gymnasiet är slut och jag är äntligen fri. Frihet är allt, men jag vet inte om jag vill. Känslan av att de lovade orden om att träffas och hålla kontakten känns allt med dimmigt. Känslan av att lämna bort allt man har byggt de här åren känns helt sjukt.

Andra året på gymnasiet, Jonathan och Jag. Vi träffades varje dag i skolan, jämt på fritiden och varje dag på jobbet. Vi träffades konstant. Men nu är jag "fri". Fri från allt?


Jag vill inte.


Men det lilla blir det stora. Det är det som räknas.
En så liten sak kan göra så stor skillnad.

Lär dig att ta tid, offra till det du vet du betyder.

Vi behöver inte träffas varje dag, du behöver inte prata med mig varje dag.

Men jag behöver dig och jag hoppas du behöver mig.


 

"There is nothing that I can do for you, you can't do for youre self. He
 said oh yes you can , just hold my hand I think that would help. So I sat with him a while and I asked how he felt. He said think I'm cured."

Bright eyes - A Bowl Of Oranges


Kommentarer

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0