Svettas ta ett extra pass

Efter att ha förvanldats till en träningsnarkoman har jag nu åter blivit en soffpotatis. Men efter att ha nått botten var det slutligen dags att ta tag i mitt liv. Det var dags för den fruktade Skuttis- Jympan

Salen var enorm och allt var rött - Varningstecken? Jag såg mig oroligt runt och fann mig själv stå omringad av hurtiga pensionärer. Och jag var den enda utan skor.
Passet innehöll en rad av pinsamma men antaglien nyttiga övningar som leddes av världens hurtigbulle. Runt om såg man hur svetten rann på de andra deltagarna till ljudet av Ramstein och Lasse Lindh.

Men jag måste erkänna att dessa pensionärer har krut i kroppen. Skojja inte vilka hurtigbullar. Detta trodde jag verkligen inte nar jag klev in genom dörren. Underskatta aldrig kraften av en hurtig pachis :)

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0