But It's better if you do


Många gånger har jag tänkt på det. Men jag har aldrig vågat.

Det var dagen innan vi skulle åka till Grekland och jag var ute och sista- minuten shoppa. Reget öste ner som aldrig förr och där gick jag utan paraply och regnrock. Efter att man inhandlat det viktigaste hörde jag ljudet var ljubel i Kungsträdgården.


Årets Stiletto run var tydligen igång. Jag sprang från regnet och in i närmsta tält för att höra efter hur det gick. Där blev jag sedan övertalad till att springa racet om 100.000 kr att shoppa för. Men såklar var finalen när jag var i Grekland. Men efter att ha blivit mutad med en Goodie- bag kändes utmaningen rätt rolig. Med en nummerlapp på magen och och ett par lånade gråa skor var spänningen hög.


Klar färdiga - pistolen sköt ett ljudlöst skott

Jag tittade på domaren som just skulle ladda och skjuta på riktigt men med en djup suck gestikulerade han till mig och sa att det var okey att springa ftersom alla i mitt hit redan sprungit 5 meter. Men maratonet var igång och jag låg tvåa hela vägen tills jag skorna började glappa och jag saktade ner. Jag slutade 3:a i mitt hit men är stolt ändå.

                                              

 

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0