It takes some silence to make sound

Torsdagsmorgonen var som vanligt seg. Men efter att ha kurrerat mig med 9 avsnitt av sex and the city var dagen räddad. Men efter att totalt skämt ut mig på idrotten som jag skulle hjälp-leda inför tvåorna gick mitt humör ner till 0 igen. Resten av dagen förblev depremerande. Mina hemgjorde hamburgare blev dagens middag och gjorde succé samtidigt som tv:n blev kv'ällens huvudattraktion.
 
Men det är som något fattas. Som något har försvunnit.
Jag vet inte om det är jag eller är de andra? Antagligen jag, annars skulle jag väl veta säket vad det var?
Jag tror jag måste börja ta tag i saker och ting.  
Antar att man måste ge mer än vad man förväntar sig att få.
Vad det nu jag tror kommer hända. Jag tror det är stunderna jag saknar, men jag vet inte.
So, would it be okay if I took your breath away?

Som ni ser har jag tagit bort alla inlägg som jag tidigare skrivit. Det känns som att nu ska det bli skillnad. Jag ska förändra, och jag ska ta mig ur allt. Det här är min nya start!

dagens låt
Jason Mraz - Life is wonderful

Kommentarer
Postat av: Caesar

Kul, jag har hittat din blogg halzius! ha det bra många kramar :p

2009-04-21 @ 20:52:23
Postat av: Caesar

Kul Halzius, jag har hittat din blogg! Ha det bra många kramar :P

2009-04-21 @ 20:55:34
Postat av: Lisa B

hej loppis =)

när kommer du till arvidsjaur? :)

2009-04-23 @ 15:18:08

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0