like you said


du tror att jag inte vet, du tror att jag inte forstar.
men jag forstar mer an vad du tror.
du sager att du gor det for att inte skada mig.
men du gor det for att skydda henne.
jag forstar det och jag vet varfor.
jag onskar du bara hade mod att beratta sanningen.
for mig ljuger du, fasten du lovat att aldrig ljuga.
du undarhaller sanningen.
du sager saker som du inte menar
du ljuger for att du ar svag, men egentligen vet du.
det ar lattare att bara saga som det ar, istallet for att bara gomma sig.
trodde du att jag skulle leva i ovisshet foralltid?
jag vet inte vad jag tycker langre.
du sjonk, lagre an vad jag nansin trott att du kunde gora.
att du inte ens har mod att vara rak och saga som det ar.

forlat men du sjonk. och du sjunker.




Kommentarer

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0