BKK

Just nu sitter jag pa yakuza, basta internet cafet i hela varlden. Kostar knappt nanting och har aldrig haft snabbare internet. Klockan 1 pa natten och jag precis haft videosamtal med min mamma.
Jag saknar henne verkligen. Jag saknar sa manga hemifran att det gor ont.

Jag angrar inte att jag akte.
Tvartom det kan ha varit ett av de allra basta besluten jag har tagit i hela mitt liv. Allt folk jag har traffat pa skolan betyder sa fruktansvart mycket for mig nu.
Kan inte fatta att jag inte kommer traffa dem varje dag langre. Vi alla bor i olika lander och stader och det kommer bli tufft att halla kontakten. Men jag hoppas och tror pa att om man verkligen vill sa kan man.





Kommentarer

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0