HAJ HAJ !

Radsla ar att av det varsta som finns. Att kanna sig osaker och obekvam. Radsla finns overallt, men i olika grader beroende pa person till person. Fobier varierar fran person till person och ar ofta relaterade till minnen fran forr. Manga ar radda for djur, tranga utrymmen och morker. De okanda gor en obekvam.
Men som ni alla vet har jag lite olika markliga fobier.
Forutom att vara radd for ackliga djur ar jag ocksa radd for statyer och Havs odjur.
Darfor haller jag mig undan fran djupt vatten, laskiga statyer och ackliga djur. Men det handlar aven om att overvinna sina radslor.
 Helt seriost - det finns havs odjur. Kanske inte just den typiska havs draken, men andra djur. Langt ner under vattnet, flera mil under ytan lever faktist enorma djur. De kommer i princip aldrig upp till ytan, men dessa djur ar for mig odjur. Men da andra sidan finns det inte bara laskiga saker under vattnet. Darfor efter att tankt igenom mitt beslut ett antal ganger, vart ute och snorklat.
Jag sag helt otroliga saker, da mycket farger och sa mycket liv. Jag hittade nemo, simmade med skoldpaddor och hajar (Black tip reef shark). Helt galet, men det ar faktist sant.


















Kommentarer
Postat av: Linn

men gud! Hur vågade du?

2010-04-07 @ 00:48:24
Postat av: CHARLIE

Haha, jag vet helt galet, men det var sa sjukt ballt! Fan du skulle vart med!

2010-04-07 @ 07:46:37
URL: http://charlottehalzius.blogg.se/
Postat av: Hanna

Herregud vad ballt att du vågade! Skulle varit så jävla skraj men det är ju precis som du skriver att man ska utmana sina rädslor!

x

2010-04-08 @ 21:37:35
URL: http://itwillfollowtherain.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0