Langkawi



Langkawi ar en o som ligger pa gransen mellan Thailand och Malaysia men hor till Malaysia.
Just nu ar det lag sasong och stranden ar i princip tom.
Sjalv har jag hangt med coola killarna pa stranden som har hand om banana boat och jetski.
Sa idag har bingo tagit mig med pa battur och jag fick kora, men bara lite :)

Idag ar det torsdag och jag ska bara ta det lugnt men i morgon ar det min sista dag har innan vi drar till Bali sa da blir det fest. Grabbarna har planerat in BBQ pa stranden och sen ska vi dansa pa Samba. det kommer bli sjukt kul och jag ser verkligen fram emot det!

Kan tyvarr inte lagge upp bilder men forhoppningsvis sa kan jag det om inte allt for lange! :)



Kommentarer

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0