Think twice, That’s my only advice

Måndagsmorgon och det har tagit mig över 15 timmar att göra en vinlista. det är helt sjukt.
Veckan har iaf varit sjukt rolig. Jag har har festat järnet och var varit gladare än på länge. I fredags var vi hemma i min park och spelade forboll, brännboll och grillade. Tacka alla ni som kom det var underbat roligt :D
Dessvärre har vädret vänt och efter att ha provjobbat i 3 dagar i strålande sol fanns det nu inget kul väder av att avnjuta på min lediga tid. Kommande tid kommer att spenderas vid datorn med massa plugg som måste in. BLÄ



"But it wasn't because I didn't know enough
I just knew too much"
Crazy -  Nelly Furtado


Kommentarer

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0