You are fucking fake

Meningen med att hålla allt innom sig är? Jag fattar inte varför folk inte bara kan säga vad de tycker. Det är helt sjukt. Vänskap är svårt men om de verkliga känslorna och tankarna aldrig får röst kommer man aldrig vidare, iaf inte närmare. Om man aldrig bråkar kommer man aldrig närmare.


Jag förstår mig inte på dig.
Det du gjorde mot mig var sjukt elakt och känslokallt och du gör allt bara värre och värrre.
Om du nu verkligen tycker att vi har tappat kontakten, säg mig då vad du har gjort för attt hålla den.
Jag har gjort minst tre försök till att föra oss saman igen.
Vad har du gjort?
Om det vore vara någon som borde anstränga sig borde det vara du.
Att du inte ens kan säga som det är.
Att du inte ens kan säga farväl när jag ska åka på mitt livs resa.

/C




Kommentarer

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0