A year goes by

Lördagen blev inte alls som tänk. Vaknade av spöregnet ett flertal gånger under natten, ingen sömn. Det är som halva jag är vaken medans andra halvan av mig sover. Som jag är halt bort domnad. Jag vet inte varför.
Mardrömmarna varje natt blir allt värre och värre och det känns aldrig som det kommer sluta.

Det finns mycket man ångrar men då andra sidan har misstaget kanske givit mer än vad det rätta hade gjort.
Känns som allt går för snabbt. Jag hinner inte.

Men jag säger som mamma; Man ångrar oftast inte det man gör man ångrar det man inte gör.
Och vem vet inte bättre än henne!

A year goes by
And I can't talk about it 
The times weren't right 
And I couldn't talk about it


Kommentarer

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0