I've got a secret, please don't repeat it

Fredagsmorgonen blev betydligt bättre än natten. Efter att ha drömmt minns två olika äckliga mardrömmar var väckningen det bäst som hänt. Vädret var helt underbart och solen strålar lysta upp hela rummet.

Det här är en bra dag, idag är det Possitiva-Fredagen


Possitiva- Fredagen innebär att enbart tänka possitivt även om situationen egentligen inte tillåter. Denna dag infaller därför inte så ofta och därför finns även dagar som negativa tisdagen.

Från och med nu är schemat även fullbokat. (Men det går säkert att trycka in lite till ^^ )
Fre:Klockan 3 idag ska jag träffa HALLONHANNA i Slussen för en shoppingtur. Dagen kommer sedan avslutas med midddag och film.
Lör: Catering med Maria, Party
Sön: Funktionär "Årtes bartender 2009" Grand Hôtel, Fira mammas födelsedag, Lisas studentskiva
Mån: Personalfest, Studentskiva, Hanna
Tis: Studentskiva Älof, Jake & Albert
Ons: Studentskiva, Linn
Tors: Valborg
Fre: ev. Fotboll, Brännboll och Grilla

Eftersom min mobil och mitt simkort är trasiga har jag ett tillfälligt nummer.
070 01 02 317

Appråpå telefoner min nya hamburgetelefon äger :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Så du köpte telefonen ;)

2009-04-28 @ 12:50:50

Lämna ett spår efter dig;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0